aksesuarai avalyne-ir-galanterija cancel clear drabuziai mail maisto-prekes marker paslaugos-2 phone prekes-namams prekes-vaikams search sportas-ir-laisvalaikis sveikata-ir-grozis talk world Naujienos | OUTLET PARK

Kas naujo?

Asortimento papildymas, naujos kolekcijos, parduotuvių naujienos ir ypatingi pasiūlymai kiekvieną dieną.

Norite nepraleisti geriausių pasiūlymų?

Prenumeruokite naujienlaiškį
KALĖDINIŲ SALDUMYNŲ ROJUS „CANDY POP“ PARDUOTUVĖJE!

Santa POP elfai jau pradėjo pakuoti dovanas! Kas slepiasi šventiniame Santa POP Mystery Box? Elfai išduoti nenori, bet dėžutėje tikrai rasi egzotišką gėrimą, guminukų, saldainių, sausainių, Kalėdinį siurprizą ir limituoto leidimo atviruką palinkėjimams.

Šventiniai Santa POP rinkiniai – trijų dydžių. Rinkis iš MINI (€10), MIDI (€20) ir MAXI (€30) ir po egle padėk saldžiausią dovaną! Rinkinių ieškok Candy POP parduotuvėje visą gruodžio mėnesį. Prekių kiekis ribotas.

Skaityti daugiau
„STAIPA“ - dalinkimės ne tik stebuklais, gerumu, bet ir dovanomis!

Švenčių proga visada norisi padovanoti neužmirštamą ir originalią dovaną. Mūsų parduotuvėje „STAIPA“  lengvai surasite dovanas skirtas ne tik vyrams, moterims bet ir vaikams.
Kalėdos - juk magiška šventė, kai norisi dalintis ne tik stebuklais, gerumu bet ir dovanomis!

Susitikime mūsų parduotuvėje!

Skaityti daugiau
„Vilniaus Juvelyrika“ parduotuvėje - KALĖDŲ MAGIJA!

Artėjant Kalėdiniam laikotarpiui suteikiame Jums galimybę dovanoti sau ir kitiems su didelėmis nuolaidomis!

Padovanokite savo artimajam ne tik prabangią, juvelyrinę dovaną, bet ir galimybę pačiam su „Vilniaus Juvelyrika“ DOVANŲ KUPONU pasirinkti labiausiai patinkantį ir tinkantį juvelyrikos dirbinį.

Apsilankykite „Vilniaus Juvelyrika“ parduotuvėje ir pasirūpinsime, kad artėjantis Kalėdinis laikotarpis būtų dar šventiškesnis!

 

Skaityti daugiau
ECCO - NEBAISU SUŠLAPTI!

Nebaisu sušlapti. Atraskite mūsų orui laidžią odą su 100% vandeniui atsparia technologija GORE-TEX. 

Pasiruošę rungtis su stichija, jei prireiktų!

Skaityti daugiau
„Outlet Park“ – naujoji „OptiO“ : draugiškų kainų optika visai šeimai!

Išparduotuvių centre „Outlet Park“ duris atvėrė nauja, jau penkiolikta Lietuvoje, „OptiO“ optika. Čia užsukę ras patrauklių pasiūlymų akiniams, saulės akiniams ar kontaktiniams lęšiams. Daugiau nei tūkstantis akinių modelių itin draugiškomis kainomis, platus asortimentas visai šeimai. Akiniai už gerą kainą – tai ko gali tikėtis kiekvienas, užsukęs į naująją „OptiO“ optiką.

„Mes į šeimą orientuotas tinklas. Stengiamės, kad sau patinkančius akinius čia galėtų įsigyti visi: nuo vaikų iki senelių. Dažnai šeimoje būna ne vienas narys, kuriam reikėtų akinių. Išsirinkti juos patogiausia drauge ir vienoje vietoje“, – sako UAB „Vision Express“, įmonės, kuriai priklauso„OptiO“ optikų tinklas, generalinis direktorius Ernestas Petrauskas.

„Outlet Park“ prekybos centre labai atsakingai atrenkame parduotuves, kviečiame rinkoje įsitvirtinusius ir klientų pamėgtus prekės ženklus. Stengiamės reaguoti į klientų poreikius ir džiaugiamės naujos „OptiO“  atidarymu mūsų specializuotame outlet tipo prekybos centre. Kiekvienais metais stengiamės pristatyti bent keletą  vertingų naujų parduotuvių", - sako „Outlet Park“ direktorė Vida Minkštimienė. 

„Džiaugiamės, kad gerai pažįstamas prekės ženklas „OptiO“ jau ir mūsų prekybos centre. Lankytojai ne tik galės su gera nuolaida įsigyti kokybiškų ir madingų akinių, bet ir patogiai pasirūpinti savo sveikata. Konsultaciją klientai galės gauti viso parduotuvės darbo metu, kadangi optometrininkai konsultuos tiek gyvai, tiek nuotoliu“, – papildo „Outlet Park“ plėtros direktorė Evelina Šriupšaitė.

„Outlet Park“ įsikūrusi „OptiO“ klientams siūlys visas regėjimo patikrinimo, korekcijos skyrimo ir akinių parinkimo paslaugas, kokias galima gauti ir kitose šio tinko optikose. Tačiau ši, kaip ir dera išparduotuvei, pasižymės išskirtiniu asortimentu už mažą kainą ir specialiais pasiūlymais garsių prekės ženklų kolekcijoms. „Noriu pabrėžti, kad čia bus ne tik ankstesnių metų kolekcijos. Bus galima įsigyti ir naujausių modelių“, – sako E. Petrauskas.

Naujoji „OptiO“ optika džiaugiasi galėdama pasiūlyti aktualiausių tendencijų akinių rėmelių ir saulės akinių modelius, pasaulinių prekės ženklų kolekcijas, kurios kruopščiai įmonės specialistų yra atrenkamos didžiausiose optikos pramonės skirtose parodose Milane ir Paryžiuje.

„Lietuviai mėgsta klasikinius akinius, juose mažiau dominuoja ryškios spalvos ar masyvūs rėmelių papuošimai. Žmonės itin kreipia dėmesį į kokybę, patogumą, tačiau nėra perdėto noro demonstruoti garsų prekės ženklą“, – lietuvišką skonį apibūdina ilgametę darbo patirtį šioje srityje turintis verslininkas. E. Petrauskas taip pat priduria, kad apie 30 proc. klientų turi išskirtinių norų ir ieško originalumo. „Tokio tipo klientams taip pat turime ką pasiūlyti“, – šypteli jis.

„OptiO“ išparduotuvėje, kaip ir visame tinkle, didelis dėmesys yra skiriamas vaikams ir senjorams. „Visame tinkle vykdome socialines programas, kurių metu visiems vaikų iki 18 metų ir senjorų korekciniams akiniams yra taikoma 50 eurų nuolaida. Mums svarbu, kad kokybiška regėjimo korekcija būtų prieinama visiems, kam ji reikalinga“, – pasakoja E. Petrauskas.

Išparduotuvėje dirba ilgametę darbo patirtį turintys optometrininkai, kurie ne tik parinks tinkamus akinius ar kontaktinius lęšius, bet ir patars, kaip palaikyti gerą regėjimą, atsakys į kylančius klausimus, susijusius su gera rega. Itin svarbus korekcinių akinių sudedamasis elementas yra akinių lęšiai, juos išsirinkti klientams padės tiek optometrininkai, tiek profesionalūs konsultantai. „Mes visada teiraujamės klientų poreikių ir lūkesčių, klausiame koks yra jų gyvenimo būdas ar laisvalaikis. Tai padeda tikslingiau parinkti akinių lęšius, kad regėjimas būtų ryškus ir džiugintų kasdien“, – patirtimi dalinasi E. Petrauskas.

Šiais laikais galima rasti itin modernių regėjimo korekcijos būdų, pritaikytų kiekvieno žmogaus poreikiams. „Akinių ir kontaktinių lęšių technologijos labai sparčiai pažengusios į priekį. Mes ir patariame, ir edukuojame. Parenkame tai, ko klientams reikia, ir svarbiausia taip, kad jie nepermokėtų“, – sako direktorius.

„OptiO“ optika rasite: „Outlet Park“ Verkių g. 31C, šalia C įėjimo.  

Skaityti daugiau
Nauja „Pepper Brand Studio“ – žinovų atrinkti mados perliukai

Prekybos centre „Outlet park“ duris atvėrė mados gerbėjams jau žinoma „Pepper Brand Studio“, kurioje galima rasti ir itin retų perliukų. Čia prekaujama kruopščiai atrinktais bei specialiai parduotuvei užsakytais vyrų ir moterų drabužiais bei aksesuarais.

Prekybos centre „Outlet park“ duris atvėrė mados gerbėjams jau žinoma „Pepper Brand Studio“, kurioje galima rasti ir itin retų perliukų. Čia prekaujama kruopščiai atrinktais bei specialiai parduotuvei užsakytais vyrų ir moterų drabužiais bei aksesuarais. Jų išskirtinumu ir geriausios kainos paieška jau ketverius metus nuoširdžiai ir su meile rūpinasi prekės ženklo įkūrėjas, mados žinovas Deividas Pipiras.

 

Jis pasakoja, kad „Pepper Brand Studio“  - įkūnyta jo gyvenimo svajonė, kurią jis prieš ketverius metus pavertė realybe ir nuolat augina. „Outlet Park“, Vilniuje, Verkių g. 31C, atsidariusi „Pepper Brand Studio“   jau trečioji šio ženklo parduotuvė Lietuvoje.

 

Būtent asmeninis eksperto žvilgsnis į madą, jos tvarumo skatinimas ir didžiulė patirtis  - tai, kas išskiria „Pepper Brand Studio“ iš kitų. Čia galima rasti išties originalių drabužių ir aksesuarų. Dalis jų į Lietuvą atkeliauja tiesiai studijos užsakymu, todėl mūsų šalyje jų nerasite niekur kitur. Prekių būna vos po keletą vienetų, todėl jos neužsiguli lentynose. Ištikimi klientai į outlet parduotuvę užsuka dažnai ir visada randa karštų naujienų.

 

„Nuolat ieškome naujų nuomininkų, kurie galėtų mūsų klientams pasiūlyti ir tokių prekių, kurios retai atvyksta iki outlet tipo parduotuvių, nes dažniausiai būna išparduodamos  reguliariuose prekybos centruose, tik pristačius naujas kolekcijas. Kadangi „Pepper Brand Studio“ atstovai užsakinėja kolekcijas specialiai outlet tipo parduotuvei ir jas kruopščiai atrenka, čia mūsų klientai atras tikrų perliukų“, – sako „Outlet park“ direktorė Vida Minkštimienė. 

 

D. Pipiras patvirtina – prekės į „Pepper Brand Outlet“ nepakliūva atsitiktinai, jos kruoščiais atrenkamos, o ilgametė patirtis leidžia gauti ir itin palankias aukštos kokybės garsių prekės ženklų gaminių kainas. Pirkdami „Pepper Brand Studio“ prekę jūs visada galite sužinoti, kokia buvo jos pradinė kaina ir kiek pavyks sutaupyti renkantis ją išparduotuvėje.

 

„Asortimentą formuoju labai atsakingai, kiekvienas rūbas čia atlieka ir aukštesnę funkciją. Mano tikslas neskatinti perteklinio vartojimo. Siekiu, kad pirkėjas galėtų įsigyti itin kokybišką rūbą, kuris jam tarnautų ne vienerius metus“, – sako D. Pipiras.

 

Jis pabrėžia, kad švarios gamtos, tvarumo ir protingos mados idėjos jam ypač svarbios. Jos ir vedė verslininką  „outlet“ tipo parduotuvių koncepcijos vystymo link.

 

D. Pipiras pasakojo, kad su mada, aprangos gamyba ir prekyba jau yra susijusios net keturios jo šeimos kartos. „Proseneliai buvo siuvėjai: promočiutė siuvo rūbus moterims, o prosenelis – vyrams. Šią aistrą madai ir aprangai jie perdavė mano močiutei, kuri irgi prekiavo rūbais, juos atrinkdavo ir puošdavo ištikimiausias savo klientes. Tai matydama mama irgi užsikrėtė mada, kuri lydėjo ją visą gyvenimą ir ji iki šiol puošia savo miesto moteris“, – nuoseklią ir gražią savo šeimos istoriją pasakojo „Pepper Brand Studio“, įkūrėjas.

 

Nuo vaikystės žinodamas savo šeimos sąsajas su mados verslu, Deividas augo domėdamasis mados industrija. Dar būdamas paaugliu gerai išmanė prekės ženklus, žinojo jų gaminamą produkciją ir net ėmė prekiauti rūbais. Sako, kad siekė susitaupyti pinigų, nes siekė išpildyti svajonę sukurti nuosavą prekės ženklą ir turėti parduotuvę.

 

„Pepper Brand Studio“ galite įsigyti profesionaliai ir kruopščiai atrinktus „Tommy Hilfiger“, „Calvin Klein“, „Moschino“, „Karl Lagerfeld“, „Rains“ ir kitų žymiausių pasaulio gamintojų prekių už patrauklias kainas. Šį outletą rasite prekybos centre Outlet Park, verkių g. 31C, Vilnius.

Skaityti daugiau
„OUTLET PARK“ PREKYBOS CENTRE DURIS ATVĖRĖ NAUJA PARDUOTUVĖ „PANKERA“!

Įsigykite, nuo bergamotės žievelių džemo iki tyrų granatų sirupo, lukumo ar sezamų sėklų chalvos – ragaudami pasijausite lyg mažame ir svetingame Turkijos miestelyje!

Skaityti daugiau
OUTLET PARK veidu tapusi Milita Daikerytė pademonstravo pavasario stilių

„Pavasaris – geriausias metas rodyti stilių“, – įsitikinusi prekybos centro OUTLET PARK veidu tapusi dainininkė ir nuomonės formuotoja Milita Daikerytė. 

„Pavasaris – geriausias metas rodyti stilių“, – įsitikinusi prekybos centro OUTLET PARK veidu tapusi dainininkė ir nuomonės formuotoja Milita Daikerytė. Drauge su stiliste Šarūne Skirmantaite ji OUTLET PARK parduotuvėse ieškojo nuotaikingų skirtingo stiliaus šiltojo sezono aprangos derinių ir papasakojo, kas jai svarbiausia renkantis drabužius ir kuriant išskirtinį įvaizdį.

Pavasarinis apsipirkimas Militai įprastas. Kiekvieno šiltojo sezono pradžioje ji mėgsta atidžiai peržiūrėti ir atnaujinti garderobą. Mergina gerai žino, kokie drabužiai jai labiausiai patinka bei atspindi asmenybę, todėl retai apsirinka juos įsigydama. „Mano stilius gana paprastas. Mėgstu vienspalvius, tradicinio kirpimo ir formos drabužius. Prie jų derinu išskirtines detales. Mane dažnai galima matyti vilkinčią klasikinius džinsus, marškinėlius, megztuką. Tačiau stengiuosi prie jų priderinti kokybiškus aksesuarus: laikrodį, rankinę, papuošalus. Dėmesį skiriu ir batams“, – sako ji.

Rinkdama derinius pavasariui, Milita džiaugėsi, kad OUTLET PARK parduotuvėse be vargo atrado itin daug skirtingo stiliaus, madingų, širdžiai mielų ir tvarumo koncepciją įkūnijančių drabužių. Iš jų sukūrė tokių vykusių derinių, jog sakė galinti tiesiai iš fotosesijos eiti į darbą, sporto salę ar leisti laisvalaikio. M. Daikerytės fotosesijos šukuosenomis ir makiažu rūpinosi „StudioM“.

Stilistė Š. Skirmantaitė sveikina Militos sveiką ir racionalų požiūrį į madą. „Iš tiesų, pasaulyje formuojasi tokia tvari stiliaus kryptis, kurioje nėra griežto diktavimo, kas madinga, o kas ne. Daugybė stiliaus ir mados elementų keliauja per kelis sezonus. Geras to pavyzdys: gyvatės ir leopardo raštai. Jie madingi ir trokštami jau ne vienerius metus. Žmonės kviečiami atrasti, kas atspindi jų asmenybę, su kuo jie jaučiasi patogiai. Todėl ir Militos fotosesijai rinkome tokius derinius, kurie būtų jai artimi. Milita turi verslą, tačiau yra meniška asmenybė, todėl OUTLET PARK parduotuvėse parinkome jai klasikinių, tačiau nenuobodžių derinių. Ji taip pat yra aktyvi, mėgsta sportą, todėl ieškojome ir  radome šiai veiklai tinkančių bei jai patinkančių drabužių“, – pasakojo Šarūnė.

Iš pavasario fotosesijai OUTLET PARK rastų drabužių ir  iš jų sukurtų derinių Milita pirmiausia išskyrė ryškų raudonos, mėlynos ir baltos spalvos  švarkelio, sijonėlio ir džinsinių marškinių komplektą. „Šis derinys man labiausiai patiko. Nuostabiai su juo jaučiausi ir galėjau išsyk keliauti į darbą. Jis klasikinis, tačiau tuo pat metu nenuobodus. Džinsiniai marškiniai – ypač puikus sprendimas“, – sako ji.

 

O štai džinsų ir elektrinės spalvos megztuko derinį ji apibūdino, kaip vieną tų, kuriuos ir kasdienybėje dažnai dėvi. „Darbo dienomis mane galite išvysti su paprastais džinsais ir megztuku ar marškinėliais. Tai labai patogi, paprasta apranga“, – sako ji.

 

Stilistė Šarūnė dainininkei parodė, kaip galima derinti kelis skirtingus stilius ir gauti originalų žavingą rezultatą. Taip gimė ryškiai raudono sportinio kostiumo ir sidabrinio laisvalaikio švarkelio derinys. „Lyg ir nelabai suderinami dalykai pagal savo paskirtį, tačiau drauge sudėjus gimsta stilingas įvaizdis, kuris tinka ne tik ėjimui į sporto salę, bet ir laisvalaikio leidimui“, – sako Šarūnė.

Taškuota rusva vintažinio stiliaus suknelė plačiu diržu ir prie jos priderinta gertuvė dėkle Militai sukėlė nostalgiškus prisiminimus. „Šią nuotrauką iškart nusiunčiau mamai ir parašiau: žiūrėk, čia tavo jaunystės suknelė. Man labai miela, kai dukros atranda ir sau pritaiko į madą grįžtančius mamų drabužius“.

 

Dar vienas Militos ir Šarūnės pasirinktas derinys kiek netradicinis: baltas juodais gėlių raštais margintas ištisinis kelnių ir marškinių komplektas, prie kurio priderintos ryškios dėmesį kaustančios basutės. „Tai yra geriausias pavyzdys to, apie ką kalbėjau anksčiau – detalės ir aksesuarai gali visiškai pakeisti aprangos paskirtį“, – sako Milita. Dainininkei pritaria ir stilistė Šarūnė: „Šios ryškios neoninės spalvos basutės ir yra tas stiliaus perliukas, kurio ieškome“.

OUTLET PARK – vienintelis Baltijos šalyse išparduotuvių prekybos centras, įsikūręs Vilniuje OGMIOS MIESTE. Čia garsių prekių ženklų prekes galima įsigyti 30–70 procentų pigiau nei įprastose parduotuvėse. Tvarumo idėjas įgyvendinančiame prekybos centre pigiau parduodamos ne tik senesnių sezonų prekės, bet ir baziniai modeliai, kurių kolekcijos kinta ne taip greitai, kaip mada. Mažesnės kainos taikomos didelėmis serijomis gaminamiems modeliams, o kai kurie modeliai skirti būtent išparduotuvėms.

OUTLET PARK veikia daugiau nei 40 firminių parduotuvių , čia rasite: PIERRE CARDIN, LEVI’S, UNITED COLORS OF BENETTON, TRIUMPH, APRANGA, ROBERT KALINKIN, NIKE, PUMA, ADIDAS, COLUMBIA, AUDIMAS bei kitų žinomų firmų prekes.

Skaityti daugiau

Nepraleiskite naujienų

Sekite OUTLET PARK mados ir stiliaus naujienas – užsiprenumeravusių naujienlaiškį kaskart laukia nauji pasiūlymai, įdomybės ir staigmenos.